Dersom ditt boligselskap har forsikringsavtale med IF, kan du melde skaden via lenken under.
Dersom boligselskapet ikke er forsikret gjennom IF Totalforsikring, må du ta direkte kontakt med boligselskapets forsikringsselskap.
Forsikringsavtalene til boligselskapet dekker ikke skader på innbo.
Dokumenter i forbindelse med skadesaken blir sendt til berørte eiere og publiseres på Portalen for styret. Oppgjør blir ivaretatt av Nobl.
Vi er tilgjengelige mandag til fredag mellom 08:00-15:30.
Ved skade utenom kontortid, send inn skademelding via skjema og kontakt en av følgende vakttelefoner:
- Nordland Skadeservice, telefon +47 90 80 47 01
- Frøland Bygg Skade, telefon +47 40 00 90 09
- Recover, telefon +47 81 55 52 99
Vi gjør oppmerksom på at styret eller andelseier har ansvar for å iverksette strakstiltak ved akutt skade, som for eksempel å stoppe vannlekkasje. All videre håndtering og utbedring av skaden skal skje i samråd med Nobl Teknisk Forvaltning.