Vi oppfordrer samtlige som ønsker å komme i kongakt med oss i Nobl om å benytte telefon 75 50 67 00, eller e-post: nobl@nobl.no. På grunn av smitteverntiltak har vi begrenset bemanning på kontorene i Bodø og Lofoten .
For å samle bonus ved kjøp av varer og tjenester hos våre samarbeidspartnere, må medlemskapet ditt være aktivert. Bonusen du sparer opp kan du enkelt overføre til din bankkonto.
For å få bonus må du først opprette en bruker på Min side, og aktivere medlemskapet.
Første gang du logger inn klikker du på «Registrer bruker»
Tast inn e-post eller telefonnummer som er registrert hos Nobl, og opprett passord. NB! Har du allerede har en bruker logger du deg inn med e-post og passord her.
Hvis du er eller har vært styremedlem i et av våre borettslag eller sameier, har du opprettet en bruker tidligere, om du har vært logget inn i Portalen. Du bruker samme innlogging for å administrere medlemskapet ditt.
Etter at du har opprettet en bruker på Min side, klikker du på knappen «Aktivér medlemskapet». Ved å aktivere medlemskapet godtar du betingelsene for medlemskap og tar del i fordelsprogrammet som gir deg bonus i tillegg til rabatt hos våre samarbeidspartnere. Husk å vise ditt digitale medlemsbevis i kassen for å få rabatt.
For å få bonus hos våre samarbeidspartnere er det viktig at du legger inn ditt betalingskort (debetkort/kredittkort) på Min side. Da samler du automatisk bonus når du betaler med kortet.
Fra nå av vil du kunne se din oppsamlede bonus på Min side. Du kan overføre bonusen til din bankkonto når du selv ønsker det, så lenge beløpet er over 100 kroner.