Gå til hovedinnhold

Nobl Spons

Vår sponsing skal forsterke boligbyggelagets verdier som troverdig, robust, ydmyk, glad, grundig og engasjert.

Vi skal vise at vi er en bærekraftig samfunnsaktør som mener det vi sier om å bidra til å skape vekst og gode levevilkår i landsdelen.

Vår sponsing skal bidra til vår visjon: ”Gode hjem hele livet”. Vi skal være på lag med barn og unge i Nordland. Vi skal sponse formål som gjør oss synlige for våre medlemmer og i sum dekke vårt geografiske nedslagsfelt.

Sponsing er kjøp av tjenester som skal bidra til å;

  • Gi noe tilbake til barn og unge i Nordland
  • Bygge kjennskap som skal gi økt preferanse for Nobl
  • Skape økt salg og inntjening 

MÅLGRUPPER

Vår sponsing skal støtte opp under målgruppene i forretningsstrategien. Avtaler som retter seg mot segmentene i målgruppe 1 og 2 er de prefererte sponsorobjektene.

1 Barn og unge

Vi ønsker å gi positive bidrag til de yngste og deres foreldre for å skape relasjoner, få gode ambassadører og dermed posisjonere oss for framtidige medlemmer. Områder vi sponser kan gjerne være breddeidrett og kultursponsing.

2 Studenter

Unge som er i utdannelse og i etablererfase er i en fase av livet hvor mange viktige valg tas.. Vi ønsker å påvirke dette valget med å være synlige der vår målgruppe er. Områder vi sponser i denne målgruppen kan være breddeidrett, gjerne som legger til rette for videre satsing på unge talenter, regionale og lokale kulturarrangementer eller prosjekter som tilrettelegger for økt kompetanse i Nordland.

3 Voksne

De voksne nås i stor grad gjennom satsingen på barn og unge. Sponsoraktiviteter rettet direkte mot det voksne publikum skal ha en bred appell.

Vi har søkbare midler på totalt kr 200 000,- som deles ut inntil 2 ganger i året. 

 

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.